Το τμήμα των επικοινωνιών παρέχει υπηρεσίες συντήρησης, αναβάθμισης, ανάπτυξης σε τηλεπικοινωνιακούς φορείς καθώς και άλλους ιδιοκτήτες δικτύων επικοινωνίας ως και τους τελικούς χρήστες.
Η δραστηριότητα αυτού του τομέα χαρακτηρίζεται από μακροχρόνιες πελατειακές σχέσεις με συνεχή ροή παραγγελιών που παράγεται κυρίως μέσω συμφωνιών πλαισίων. Η επιχείρηση βασίζεται κυρίως στις αναβαθμίσεις της τεχνολογίας, στις ανάγκες συντήρησης, στην αυξανόμενη ζήτηση για βελτιωμένη ποιότητα και ταχύτητα δικτύου μέσω της αυξημένης χωρητικότητας, καθώς και στην ανάγκη διαχείρισης και εκμετάλλευσης του δικτύου επικοινωνιών μιας επιχείρησης από ένα κεντρικό σημείο.